czwartek, 4 lipca 2013

Cześć kochani

Hejka ;)
Jestem Patrycja, już prawie mam 14 lat. ( Urodziny mam 06.07 ^^ ) i od teraz ja również będę mieć swój wkład w funkcjonowanie tego bloga ;) Co ja będę robić... ? Muszę wpierw porozmawiać z szefową (Kurczę, nikogo nigdy tak nie nazywałam xD), ale będę Wam dawała do oceny moje wiersze, mogę pisać opowiadania. A może Wy macie jakieś pomysły? Co byście chcieli tu widzieć? Mogę pisać wszystko <3

Ty i ja.
Razem ?
Marzenie. 
Stłuczone lustro.
Powrót do rzeczywistości. 
Odwrót od ciemności.
Drogą do światłości.
Przez miłość.
Przez współczucie.
Uczucie rodzi uczucie.
Przeproś lustro.
Sprawdź czy się sklei.
Nic nie zrobisz.
Nawet jeśli przeprosisz.


Ten wiersz ( można to coś nazwać wierszem? ) napisałam w biegu, tak z marszu. Dlatego taki kiepski. To tak na wstęp.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz